close
倒數一天~


爆開心的說~^^

星期六

人物:GARY,SIMON,THOMAS,DESMOND,ANTHONY,SOPHIE,TIFFANY,JENNIFER,我

地點:GARY家---->SIMON'S APARTMENT

去完GARY個PARTY(FOR佢個ROOMATE-韓國仔)

直落去SIMON度飲酒~@@

首先~佢用左一個鐘左右清潔佢個度~ = = (骯髒的說)

先開始~十一點定10點@@?冇人知喇應該~

玩玩玩~

玩完POKER就玩大話"熄"(個人賽)

再玩團體賽<-------------自選題目~

D人玩到3點就停左LU~

冇咩人醉= =

D人都係飲飽既多= =唉~冇野好笑

之後~睡的睡~睇波的睇波~有的照玩~(SIMON勁輸俾SOPHIE LOR~咩事= =?)

途中上演一片GARY變喪屍既戲碼~佢陳經一度俾我拖左出去走廊~不過佢又爬番入去間房度

整到D人訓唔到~ = =

過多半個鐘~第一批人就由我車番屋企LU~

街上面冇車~勁爽~!

 

俾SOPHIE(台灣人)問我係咪台灣人@@?(心中在偷笑~嘩哈哈~YEAH~勁AR)

我係正宗香港人耶~咁姐係我既國語又進步左喇~YEAH~!

要再努力D先得~要講到台灣人講既國語先得~V~

 

 

望到我呢篇野就知我好清醒啦~嘩哈哈~

因為我番到屋企就打呢篇野~ @@v

 

P.S.番到屋企個身先痕- -

呢D叫做GD TIMNG= =?

好明顯我MIX酒飲會唔掂D

一溝酒飲就超痕LOR!唔該= =

 

 

P.S.S.好多氣AR D酒><"

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tsoi2008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()